Jak jsem se ještě víc zamilovala do cestování

16:11

Asi v každé volné chvíli přemýšlím a plánuji kam se chci podívat. Hledám různé hotely, sjíždím AirBnB a Couchsurfing. Možná jsem z toho všeho už nějak nemocná, v mobilu mám stažené snad všechny cestovatelské appky na světě a  nad postelí mapu světa, kam si připichuji navštívená místa a věřte, zatím jich moc není, ale já vím, že bude. Jelikož přítel pracuje a já mám školu a brigády, jsme docela vytížení, ale až se jednou vydáme do světa, posereme se z toho, protože mám už vymyšlených tolik výletů, že nevím, na který se těšit víc.
Možná to zní dost naivně, ale podle mě je důležité si plnit sny, protože jen tak může být člověk šťastný.

www,pinterest.com

Kvůli téhle mojí úchylce jsem se v sobotu vydala do Prahy. V Holešovicích na výstavišti byl veletrh hotelnictví a cestovního ruchu Holiday World. Díky jedné firmě jsem měla vstup zdarma, ne že by mě to mělo nějak zruinovat, ale bylo to docela milé.
Jak se dalo čekat, bylo tam strašně moc lidí, vlastně se na většinu stánků čekala fronta a ještě se tím davem prodírali maskoti a hostesky.
Celý veletrh byl zaměřen především na Asii, což mě mile potěšilo. Všude byly Pandy a hned na začátku tancovala nějaká Indka s doprovodnou hudbou.
Aby bylo jasno, Asii mám fakt ráda, to kvůli jejich jídlu. Miuju sushi, závitky, nudle, rýži a Pho bo. No a teď se dostávám k největšímu zklamání... To jídlo tam nebylo skoro žádný! Krom šneků, ale ty jsem nejedla. Jasně, ve vestibulu měli smoothie a nějaký sladkosti, ale žádná exotika teda. Ale vyřešila jsem to - šla jsem na sushi na Černý most, kde bylo totálně narváno a já musela jís
t na stojáka. Všichni lovili pokémony. :D

Domů jsem si přivezla tunu letáků, který mi na expu narvali, ale nakonec z nich vyšla kupa inspirace na nové výlety.
Ještě k tomu na mě na posteli čekal balíček s knížkou Továrna na sny od jedné české blogerky, myslím, že ji určitě znáte pod jménem Anie Songe. Mimochodem, ta knížka je skvělá! Už jí mám přečtenou a opravdu stojí za to. Pár užitečných věcí jsem si uvědomila a trochu pozměnila pohled na život. Protože všechno je láska.


V deníčku se mi můj bucket list prodloužil o další stránku, díky tomu expu jsem zjistila, že moje zalíbení v cestování není jen chvilkové, je to nutnost. Prosím, dělejte, co vás baví a neohlížejte se na ostatní! Hlavní jste vy! Myšlenky ostatních nejsou důležité.

Mějte se krásně!

Camilla

You Might Also Like

2 commentaries

  1. Ell: Takhle do detailů sice cestování ještě nepromýšlím, ale taky se těším, až se někam vydám :) A ta knížka - Továrna na sny - zní vážně hezky! Jen bych se chtěla zeptat - ta bloggerka je autorka, nebo osůbka, od které jsi ji dostala? Tu větu jsem moc nepochopila ;) (No jo, mám dlouhé vedení :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to autorka. Zkusím tu větu trochu vylepšit. :D

      Vymazat

Popular Posts

Follow me

New post

oatmeal recipe ideas