A jak si teď žiju?

10:45

Měly mi začít prázdniny a já měla konečně začít pracovat, ale to ne. Po šesti hodinách přijíždím domů ze školy. K obědu jsem měla bavorské vdolky, byly výborné, ale mé tělo si to asi úplně nemyslelo a tak celé vdolky se šlehačkou skončily v záchodě. Upřímně, nejdřív jsem se bála, že u mě propuká nějaká bulímie, protože už je to dlouho, co jsem se rozhodla, že nebudu jíst žádné mastné, těžké a sladké věci. Vařila jsem si různé saláty s kus kusem, smoothie, různé polévky a snídala jen kukuřičné lupínky... No a tak jsem se bála, že moje tělo začíná nějak špatně reagovat na jiná jídla, což nevím, jestli by bylo úplně dobře... Ale ono ne, mám totiž pořádnou chřipku. Je sobota večer, když píšu tenhle článek a jsem ráda že udržím hlavu vzpřímeně.
Naordinovala jsem si tisíc litru čaje denně, vitamín C a do toho ještě ten horký paralen grip. Myslím, že nepomáhá ani jedno, možná si dám panáka slivovice, to je prý ověřený, říkával děda. :D


Doufám, že z toho nezní moc sebelítosti, protože se opravdu snažím. Třeba Molly to oceňuje, chodíme ven, i přes to, jaká je tam zima. Přece bych jí, jen kvůli mé nemoci neodepřela pronásledování ptáčků. Ona vždycky zaštěká na nějaký strom, když z něj vyletí hejno ptáků, pustí se za nimi a běží dokud je vidí. Ještě že máme pod barákem tak velikou louku, nevím, co bych bez ní dělala.

Krom toho, že se poctivě starám o Mollynku, vymýšlím i nový projekt, nebo možná to bude něco víc, to ještě nevím, nic moc tady o tom psát prozatím nebudu, to až to bude opravdu aktuální, snad brzy, protože jestli to vyjde, bude to delikátní! :)
A navíc pro vás připravuji článek o mém nejoblíbenějším jídle a až to všechno nafotím a sním tak potom bude online. Zní to fakt komicky, doufám, že bude mít dobré ohlasy.


No a zatím co přemýšlím, spím a piju čaj, přijíždí Dominik, dává mi kytici tulipánů a americké cookies. Mám takové štěstí, že ho mám. Sice si teď nějaké sušenky netroufnu ani vzít do ruky, ale je to od něj milé. Hlavně teda ty tulipány. :)
Jelikož nám celý týden nefunguje televize, koukali jsme už na všechny filmy na světě, Domča konečně využívá svého IT umění a napojí se přes notebook na Primu. Je sice na nervy, protože nemůže přepínat z programu na program, když jde reklama, ale vlastně jsme oba spokojení.

Když teď nikam moc nechodíme, už kvůli mé nemoci, předtím kvůli škole a celkově nedostatku času, nic se neděje a tudíž není tak úplně o čem psát a já nechci zbytečně zahlcovat web nekvalitními články o ničem, takže až to přijde, tak to přijde.


Mějte se krásně!

Camilla 

You Might Also Like

1 commentaries

  1. Ell: Články o jídle a jídlo obecně se vždycky hodí :D Přeju ti, ať se brzy uzdravíš, chřipka je potvora!
    A pozdravuj Dominika, je krásné, že máš někoho takového :)

    OdpovědětVymazat

Follow me

New post

oatmeal recipe ideas